هتل ورتیکال یک هتل 3 ستاره است که 2 دقیقه تا ایستگاه متروی Frunzenskaya در سنت پترزبورگ فاصله دارد. این هتل یک باشگاه بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان و یک اتاق کنفرانس مخصوص جلسات تجاری و رویدادها را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

این آپارتمان دارای یک مبل راحتی، آشپزخانه، سشوار و تلویزیون صفحه تخت کابلی می باشد. مهمانان می توانند در آشپزخانه کاملا مجهز آشپزی کنند.

خیابان نوسکی و مرکز شهر سنت پترزبورگ 7 دقیقه با مترو از هتل فاصله دارند. ایستگاه قطار Moskovsky هم در 5.4 کیلومتری و فرودگاه بین المللی Pulkovo در 15.5 کیلومتری هتل واقع شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، اتاق ها بزرگ و تمیز هستند و سقف بلندی دارند. نزدیک بودن به مترو و دسترسی راحت به دیگر نقاط شهر یکی دیگر از نکات مثبت هتل است. آشپزخانه مجهز و وجود ماشین لباسشویی بسیار مفید است. یک سوپر مارکت شبانه روزی هم در 3 دقیقه ای هتل قرار دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل ورتیکال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.